Spain

"Mulleres que contan": a actividade de Femuro que crea grupos de confianza entre mulleres

Dende Femuro están organizando novos grupos para comezar proximamente

A Federación Provincial de Mulleres Rurais de Ourense -Femuro-, coa súa sede en Verín, está a organizar un programa para o desenvolvemento de habilidades sociais, baixo o nome "Mulleres que contan".

Esta actividade, realizada a través dun convenio coa Secretaría Xeral de Igualdade, ten como meta conseguir un espazo cómodo entre grupos de catro ou cinco mulleres.

Jane Liz, traballadora de Femuro, é a encargada de contar un conto ou unha historia. "La idea es que esto nos evoque a algo, que nos enseñe y nos haga reflexionar", así, crean un grupo de confianza no que mellorar, a través de actividades, aquelas carencias que poidan existir, "como la empatía, la superación de límites o la autoestima", remarca Liz.

Este proxecto realízase todos os anos, e debido á situación sanitaria foi complicado desenvolvelo este ano: "al ser muchas de pueblos de cerca de Verín era difícil organizarnos por el tema de la movilidad", contaba Liz. 

Ahora, dende Femuro están organizando novos grupos para retomar a actividade e crear así, grupos de apoio entre mulleres.

Football news:

Mbappé baila sobre la mesa y Mira cómo el PSG celebra su pase a semifinales en el vestuario
Pochettino acerca de llegar a las semifinales: es todo el mérito de los jugadores del PSG. Me faltaba esa adrenalina
Manuel Neuer: el Bayern necesitaba jugar mejor en Múnich. Hemos perdido muchos momentos
Hans-Dieter Flick: al Bayern le faltaba el toque final en ataque. Felicidades al PSG
Presidente del PSG: hemos invertido mucho en el Club para ganar la liga de Campeones. Neymar y Mbappé no tienen motivos para irse
Tuchel sobre 0-1 con Oporto: Tal vez no sea el mejor juego para ver. Chelsea ganó merecidamente después de los minutos de 180
Neymar en la ida de la Champions: eliminamos al ganador del torneo. Ahora el PSG siempre debe aspirar a llegar a las semifinales